Lite shopping

Satt inne på Wish och kollade lite. På min önskelista står Lace up shoes och Anastasia Beverley Hills liquid lipstick (långt namn) men jag vet inte riktigt vilken färg. Dom finns på Kicks för den som har missat det och säljs i Kicks butik i Stockholm (vet inte vilken men säker på NK om det finns Kicks där, eller Mall of Scandinavia) och kommer komma till Kicks i Femmanhuset i Göteborg. Funderar på att vänta till jag är i Göteborg nästa gång så jag kan se färgen på riktigt. PS, sidan jag beställde mitt första läppstift var troligen fejk och det var på xlash jag köpte det, riktigt dåligt av dem, köp inte märken som inte är deras eget!!!.
 
Men i alla fall så hittade jag 2 färger på wish som "är" DOSE of colors. En del säger att det är äkta andra inte, men jag tror inte att det är äkta. Skulle dom sälja det för 9-17kr då? Tror inte det. Jag hittade även ett par skor då som jag hoppas är som på bilden samt en tub med ansiktsmask. En sån svart ni vet som ska dra ur all skit. Om den funkar vet jag inte men har provat kina-skit innan och det har funkat riktigt bra. Så jag tror på denna! Kostade 9kr!
 
Skorna tog jag i svart storlek 37! ingen som hade köpt den innan verkade det som för det fanns ingen recension så vet inte om storlek och sånt passar heller.
Ansiktsmasken kommer här
Okej läppstiften då! Jag köpte 2 olika nummer 6 och 11. ville ha fler så klart men kände att dessa var okej att börja med. Funkar dom så beställer jag mer!

Vi få se när allting kommer. Det enda som var behandlat var ansiktsmasken men jag lär inte få något förrän mitten på oktober ändå står det. Har jag tur kommer det tidigare men jag väntar alltid 1 månad innan jag börjar undra!

Kommentera här: