Hemsk dröm

Den var rätt kort egentligen, eller det jag minns, det hände inte så mycket mer. Lillan dog sån där spädbarnsdöd där man inte riktigt vet varför typ. Om jag fattat det rätt. Jag blev helt tom för vad skulle jag göra utan henne nu liksom? Jag ringde Linda på facebook bara för att få se lillan och där satt hon i vagnen och var så glad! Precis vad som behövs ibland, se någon som man älskar, som alltid blir glad när den ser ens ansikte typ. Så dagen idag har varit lite sådär för vi la precis på då jag varit i skolan också.
 
På tal om skolan så gick jag hem tidigare faktiskt. Åkte till jobbet för att säga till om min skatt men den personen var såklart inte där så det gick inte. Däremot hittade jag min kusin och gamla lärare på jobbet för dom var på studiebesök :) Körde bort kusinen till Grand för där var hennes mamma, jag skulle ju ändå på det hållet för att komma hem. Nu ska jag snart ringa Linda igen och sen kommer Robins föräldrar hit och vi ska boka tågbiljetter till dom. 
Stel pose men tänkte visa hur långt hår jag har nu. Det går till troskanten nu typ när de inte är uppsatt! Det är dags att klippa sej tror jag :P Men gillar det långt! Såhär såg jag förresten ut idag, körde röda läppar då jag inte få ha det på jobbet. Mörkare röda färger är dessutom mode i höst enligt ELLE! 
 

Kommentera här: