fått lite gjort

Har suttit med skolarbetet nu igen ett par timmar. Ska snart ta mej ner till pappa och hänga där lite! Vet inte om jag ska läsa lite i boken innan först bara eller hur jag ska göra. Märker att jag måste läsa en del för det är en del begrepp som jag inte riktigt vet vad det är för något. Så kanske blir lite läsning innan jag går ner. Jag har 20 dagar på mej nu innan det är prov så jag borde hinna klart med det men det känns lite hopplöst just nu faktiskt. Blir att sitta varje dag med detta.
 
Jag sa det till Robin igår att jag kommer vara tråkig och sitta mycket med detta till provet är gjort. Dessutom "jobbar" jag 60% mer än honom vilket innebär att jag måste sitta ca 13 timmar varje dag med jobb eller skola. Skolan är ju 100% och jobbet 60%. Många gånger kan jag sitta med sakerna på jobber med och på så vis spara lite tid om det skulle behövas. 
 
Det var inte detta jag skulle skriva om. Vet inte varför jag alltid kommer in på något helt annat än det jag började med. Nej, nu blir det faktiskt att läsa lite och sen ta mej ner till pappa! 
 
Så pigg och glad var jag när jag körde hem igår. Ville helst bara gå och lägga mej direkt.
 

Kommentera här: