Te

Kom hem för en liten stund sen och har hunnit gå på toa, starta datorn och gjort mej en kopp te! Det var så kallt ute så änr jag satte mej i bilen för att åka hem igen så tänkte jag att jag skulle inviga mina nya tefilter! Köpte 3 pack (300st) i Tyskland för 1 euro paketet. Kanonbra tänkte jag! Har velat ha det ett tag nu då jag få med massa bitar från vissa teer. Så nu har jag provat och det funkade! Man tänker kanske att det är lite skit när det är 10:- för 100:- eftersom dom ville sälja på mej färre mycket dyrare i Blekinge när vi var där i somras. Har inte smakat på teet men antar att smaken är samma, men viktigast av allt: INGA BITAR!! Skit bra alltså, nu kan jag äntligen dricka mitt röda John Blund te utan att behöva äta den! 
 
Så här se tefilter ut. Ingen som fattar när jag ska förklara dom. Det är en tom påse som du lägger i ditt löste helt enkelt.  Hittad på google, orkade inte fota! 
Det gick för övrigt bra att passa lillan, var själv med henne ca 10 min för sen kom Jocke och son hem haha. 
 

Kommentera här: