Söndag

igår var det fullt upp med både jobb och fest! Blev en lyckad kväll tycker jag, länge sen jag var ute så det var på tiden! ;) Idag vaknade jag vid 12 och har duschat och ätit bara. Robin körde mej till jobbet för jag lämnade bilen igår. Så jag duschade vid 12 tiden och sen gjorde jag köttbullemackor till oss innan jag sminkade mej lite och hämtade mat hos mamma.

Har skickat in min text till seminariet på tisdag men jag är den enda som gjort det så troligen kommer ingen komma på tisdag så då gör väl inte jag heller det. Ska se om någon mer skicat in inatt sen eller något så skriver jag ut texterna i mon i så fall. Med dessa 3 texter är jag nu uppe i 6 av 8 sidor till slutarbetet så det känns bra! Har en del jag inte fick med på denna texten som jag kommer lägga till i slutarbetet istället! Så det kommer nog bli bra :)

I mon är det endast jobb på schemat och sen lite mys i soffan med Robin efter det. Eftersom jag läst eller skrivit varje kväll har vi inte kunnat umgås så mycket. Så det kanske det blir tid till det i mon!

Kommentera här: