Rent hem

Idag hade jag bestämt att vi skulle städa heeela lägenheten. Det är en 2:a så inte så stor men ändå, det behövdes! Så nu är det rent och fint här! Däremot har jag inte köpt någon låda ännu så alla julsaker från Ullared står kvar på köksbordet... 
 
Efter det så hoppade jag i alla fall in i duschen och åt lite mat innan jag började slå in paket till Ellie! Tänkte att det var lika bra att få det gjort nu så sitter jag inte sista dagen med det, då jag inte hinner dessutom. Så nu är det fixat! Men om jag köpt allt jag tänkt ännu vet jag inte. Jag vet inte heller om hon ska få alladessa saker nu när hon fyller år eller om jag ska ta lite i julklapp. Linda hade skrivit lite annat hon önskar sej med så vi få se om jag har tid att åka in till stan en dag. Fick veta av min kusin att Växjös Kicks säljer Anastasia produkter!!! Hade ingen aning om det utan trodde liksom att det var de större städerna. Så dit måste jag bara en dag och kolla också :D Fanns andra saker i stan med som jag hade missat helt då jag aldrig är där. Brukar alltid vara på Grand istället. Men det kommer bli en dag på stan sen det känner jag på mej! 
Jag i skolan förra veckan! 
 

Kommentera här: