Lunch!

Slutade lite tidigare idag än vad vi skulle så jag passade på att köra lite småsaker till tippen och även en sväng till ICA. Mamma sa att dom hade köttfärs för 50:-/kg och då kände jag att jag var tvungen att åka dit direkt! Så blev det och kyckling (som dom tog alledels för mycket betalt för såg jag när jag kom hem) och creme fraiche för jag ska göra kyckling till middag! Eftersom det tog lite längre tid än tänkt så blev det en lätt lunch som jag äter just nu. 
Det är lite köttfärs, tomat (som pappa odlat!!), paprika, gul lök och philadelphiaost för att den skulle bli lite krämig. Det är faktiskt riktigt gott måste jag säga! Älskar när man plockar fram något och lyckas göra en god maträtt från ingenstans! :D Nu ska jag äta upp och sen ska jag nog försöka dammsuga TVrummet i alla fall. Vi måste storstäda en dag alltså.Dock måste jag ha en stor plastlåda till alla julpapper och höga plastlådor till julpyntet så inte allt bli förstört i förrådet så kan inte bli klar med köket än tyvärr.
 

Kommentera här: