GRATTIS!!!

Idag fyller världens mest underbara lilla flicka 1 år! Min lilla idol fyller sitt första år och det ska vi fira med pizza och tårta! Jag är på jobbet just nu och ska sedan ha utbildning här till 15-16 typ och efter det åker jag till Linda med familj och fira Ellie! Jag har med paket till Ellie och en matlåda med pasta&skinksås till Linda så båda blir nöjda haha. Jag kommer knappt hinna sova innan utbildningen så jag kommer vara extremt trött ikväll hos dom men det är det värt! Kanske inte bli så sent hos dom däremot. I mon ska vi även fira henne tillsammans med min sida av släkten så bli kalas 2 dagar i rad! Åh det ska bli så kul!!

Jag kan inte glömma när mamma på skämt sjöng för lillan när mamma själv fyllde år och hur Ellie bara lyste upp av glädje. Idag ska jag sjunga för henne och förhoppningsvis är jag inte ensam om det och förhoppningsvis kommer hon bli superglad igen. Jag längtar redan till i eftermiddag <3.

Kommentera här: