Bodypump

Idag har jag inte gjort ett skit faktiskt. När klockan ringde låg jag kvar rätt länge innan jag gick upp och ät frukost. Satte igång en inspelning också för mottagningen var skit så gick inte att se på något. Så det har jag gjort idag och nu är jag på gymmet och ska köra 30 min bodypump! Vid 14 ska jag va i skolan med men det hinner jag. Blir att äta något snabbt och sen åka. Ikväll ha jag 2 pass till inbokat, cxworx och cykling! Har inte cyklat på en månad minst så det kommer bli tufft tror jag men ska bli roligt också! Ikväll blir det en dusch och slapp i soffan tror jag. Vet inte om jag ska börja läsa lite också till nästa seminarium, annars blir det en annan dag!
Vi hörs efter skolan då berättar jag hur det gick på provet!

Har inte kört bodypump på extremt länge heller så få se hur det går!

Kommentera här: