Att det kan vända så fort

Har ni någon gång varit med om att man varit så fruktansvärt glad eller på ett strålande humör och allt känns bra liksom? Har ni även varit med om att det kan vända på två sekunder? Det hände mej idag. Att ett enda samtal kan förstöra ens humör på det viset. Speciellt när man vet med sig att man inte gjort något fel utan man har gjort allting rätt. Jag har varit irriterad så i ca 3 timmar nu. Så fort hjärnan kan släppa det viktiga för en sekund så kommer det där samtalet upp och gör mej arg igen!! Fick be Linda skicka bilder på lillan för att jag skulle bli lugn igen. Det hjälpte lite men egenltigen vill jag bara hem och krama Robin eller till lillan och gosa en stund.
 
humöret är bättre nu för som jag skrev, jag har inte gjort något fel alls. Jag är inte ens lite osäker på vad jag har gjort, och det lugnar mej lite. På fredag fyller min största idol någonsin år och jag kan inte längta mer till den dagen. Vad hon ska få kärlek och sång!
 

Kommentera här: