Åka hem

Slutar om en liten stund och då ska jag köra hem och försöka sova några timmar. Har druckit 2 redbull (2 x 250ml) så är inte sova-trött just nu kan jag inte säga. Var likadant igår. Slutade dricka vid 3 tiden så borde kunna somna när jag lägger mej. Börjar bli hungrig nu också... Beställde hem 2 filmer och 1 bok inatt med! CDON har rea på på utvalda filmer om man uppger en kod så jag passade på att ta navy 12 och NCIS:Los Angeles 6 för med rabatten kostade de 99.- styck! Boken va Jojo Moyers Arvet efter dig. Har de andra böckerna så dett var den sista! Förresten kostar alla andra säsonger av båda navy 99:- just nu. Så om man gillar dom lika mycket som jag så passa på! Det blir inte mycket billigare än så!

Det var inte det jag skulle skriva om men jaja. Vi hörs senare!

Kommentera här: