Underbar nyhet

Oekj så vad var det för underbar nyhet jag skulle berätta när jag fick?? Jo, Robin blev farbror i tisdags! En liten flick var det som tittade ut, 2 dagar för tidigt dessutom! Hon (Robins brors tjej) var beräknad att föda idag så det var lite otippat faktiskt. Allt gick på typ 2.5 timme dessutom så det hade gått jättebra. Alltid skönt att höra att en förlossning har gått bra :) 
 
Så igår var vi och hälsade på den lilla sötnosen! Vi köpte blommor och ett kort till lilltjejen och en leksak till hunden som blev storebror då ju. Han var nöjd med leksaken men är lite skeptisk till den lilla konstiga figuren som ligger hos mamma och pappa hela tiden. Hade helt glömt hur så små dom faktiskt är när dom föds med. Jag tycker att lillan är liten ännu trots att hon är 1 år, men när jag såg denna lilla tjejen på 50 cm och knappt 3 kilo så var det lite skillnad! Men ingen slår min Ellie! 
 
Blev lite thaimat igår till sist så det äter jag nu också! 
 

Kommentera här: