Ren

Nu har jag precis kommit från duschen och har lagt i en sån där färg mask för att hålla nyansen så länge som möjligt. Vet inte om det funkar men varför inte liksom! Så det sitter jag med nu. När jag  tvättat ut det ska jag lägga en ansiktsmask och smörja in mej. Hade velat måla naglarna med men tror inte jag hinner det idag. Förhoppningsvis kan jag göra det i mon kanske. Har träning inbokad vid lunch en liten stund och efter det är det bara plugga som gäller! Tänkte även sätta mej lite med skolarbetet nu. Det är min roliga tisdag! 
 
Nej nu ska jag tvätta av nagellacket i alla fall. Är jag den enda som hatar när det lossnat lite nere vid nagelbandet (eller när nageln växt så mycket att färgen inte går ändan ner längre) och det hela tiden ska fastna i håret? Ni vet när man drar med fingrarna igenom och sen fastnar det något strå under nagellacket. Det hände precis så därför tar jag bort det gamla så få vi se när det nya åker på! 
 

Kommentera här: