Perfekt myskväll för sig själv

Om jag skulle ha en myskväll när snön har lagt sig och jag inte har något annat att göra så är detta min drömkväll! Detta kan förhoppningsvis bli möjligt kring jul om jag ligger i fas med skolan, hotellet stänger 22/12 så jobb blir det inte i alla fall!
Alla bilder är från google. Nu är bilderna inte i någon ordning men jag ville ändå göra ett kollage! Har nog aldrig gjort det förr, i så fall var det länge sen. Det här är min kväll + lite önskelista haha. Vi börjar med lite tidigare på eftermiddagen och sedan övergår vi till kvällen!
 
Okej vi börjar från början!
Hela dagen kommer jag gå runt i en matchande pyjamas (önskas, hittat en fin julig på H&M men sidan vill inte funka) och denna gråa tyckte jag var super (Cubus)! Kommer även gå runt i mysiga tofflor!
Jag vill tända massa ljus i hela lägenheten för att det ska bli mysigt. Helst hade jag velat ha en brasa att tända men nu är det tyvärr ingen hos oss.
Sedan ska jag koka lite tevatten som jag häller upp i en tekanna som jag kan hälla upp i en liten mugg då och då. En ny kanna står på önskelistan, vill ha en mindre som sagt. Tesmaken är Mambo Jambo. Hittade faktiskt innehållsförteckning till teet, det är exakt den på bilden! Mambo jambo: Ett härligt svart Kinate smaksatt med papaya, aprikos, svarta vinbär, smultron och persika. Min favorit! Måste även köpa mer sånt, håller på att ta slut.
Medan jag dricker mitt te vill jag läsa en spännande bok. Mina favoriter (förutom Harry Potter) är desa bcker från Kristina Ohlsson. Det är lite roligt för det finns 5 i samma serie och dessa 4 som är på bilden har jag redan läst och den femte, som heter Davidstjärnor, har jag inte läst ännu. Så den boken hade jag läst.
 
Sen kommer kvällen! Då är det Harry Potter film igång, kanske hela serien så det blir maraton. Till det äter jag dom bästa chipsen som finns. ICA Sweet chili! Tänk så mysigt detta hade varit! Sedan kanske man går och äter lite julmat som är över sen allt firande. Viktigt för mysfaktor deluxe är att det ligger massa snö ute. Underbart!

Kommentera här: