Lördag

Här sitter jag på jobbet idag också! Det är inte riktigt så mycket att göra idag som det var igår vilket är lite segt. Har precis snabb-dammsugit lobbyn för det var rätt skitigt men det har varit folk här heeeela tiden så då har jag inte direkt velat störa med sånt oväsen. Men nu hann jag! Sitter och äter lite också. Igår åt jag typ ingen ting. Ett par pizza slice bitar och lite mer än en halv biskvi. Idag är jag mer hungrig och på menyn är det någon köttbit med vad jag tror är rödvinssås. Sen har dom gjort några goda grönsaker som smakar lite rökigt eller grillat, älskar dom! Så det mumsar jag på just nu. Är dessutom hungrig idag så det är perfekt!
 
Fick även för mej att locka håret idag. Det är för att jag inte vill tvätta det idag med eftrsom jag gjorde det igår. Det är extremt torrt, men samtidigt började det bli flottigt. Så gjorde mej lite lördagsfin istället! Har fått komplimanger av kollegorna så det var nog ett bra val! Är nöjd med det i alla fall! Har liksom fått volym i håret ;)
 

Kommentera här: