Jag är tillbaka

Det har varit några dagars uppehåll från bloggen och det är för jag har haft så mycket att göra. I måndags var det först skola och sen var det jobb och helt plötsligt var klockan 22 typ. Hade hur mycket som helst att göra, vilket var skit kul! Tisdagen var det skola och sen var jag hos pappa rätt länge efter det och lekte med lillan bland annat. Igår var det träning vid lunch och sen tg jag det lite lugnt och gjorde ansiktsmask och lite sånt. vid 18.30 sen var det dags för ljusparty som syrran höll i och då kom jag inte hem förrän efter 21.
 
Det har varit fullt upp helt enkelt och värre kommer det bli om några dagar typ. Vi har precs dragit igång med projektplanen i skolan och det är likson det förberedande till c-uppsatsen. Den påbörjar vi efter jul sen så nu gäller det att få till en så bra plan som möjligt för att kunna använa så mycket som möjligt av den i uppsatsen sen. jag är fullbokad i princip varje dag fram till 20/12 så det kommer bli långa dagar gissar jag på. Kommer även ha utbildning på jobbet nu i december så det blir tufft. Det är så situationen ser ut för tillfället. Det är lite mer än 1 månad kvar av året och det kommer gå undan kan jag lova, efter det är det förhoppningsvis inte lika mycket att göra!
Efter examen önskar jag mej en vecka i värmen med en bra bok och fint sällskap. Tror även jag ska boka in ett par dagar på spa någonstans.
 
 

Kommentera här: