Hemma

Nu har jag kommit hem och även hunnit fixa lite mat (kalla rester) och bytt om. Dom har även fixat ställ till cyklarna så jag har ställt dit dom nu, äntligen! Hoppas dom inte ska börja rosta nu bara. Efter skolan åkte jag till City Gross och handlade lite med Linda och Ellie. Sen blev det en tur till pappa också och sen hem! Ska äta upp detta nu och sedan leta lite böcker till kurserna, tror det börja bli lite kris, men så blir det när dom inte kan ge ut listan lite tidigare. 
Mina ögonbryn vill inte riktigt vara kompisar för dom har helt olika form alltså. Den högra är mer rak i formen och den andra är mer rund. När jag ser dom i spegeln är det inte så stor skillnad men så fort man ska ta en bild som är dom helt olika. Börjat få lite babyspret i pannan nu också.... Älskar mina öronmuffar förresten! 

Kommentera här: