Godmorgon!

Idag är det onsdag och jag är faktiskt helt ledig!! Ingenting inplanerat förutom att laga mat och skriva klart min examinationsuppgift. Så underbart! Klockan ringde vid 8 och jag har precis ätit klart min frukost. Fick så underbara nyheter igår också så kommer dela med mej någon dag framöver! Osäker på om det är hemligt så ska kolla upp detta först.
Detta är min plats hela dagen:
 
Igår var det såååå mycket att göra heeeela kvällen. Första gången jag satt och vilade var typ 22.10 eller något sånt. Så det var massor att göra. Eftersom allting är nytt tar det lite längre tid för oss att komma in i det. VD:n kom förbi och frågade om jag var förvirrad haha. Det kan jag säga att jag var haha. Men riktigt kul! Roligast är våra skyltar. Ekonomichefen fick texten: Money money money, must be funny och någon i receptionen fick You had me att hello och en annan Let me check you in. Så roliga texter! 
 

Kommentera här: