Torsdagen

Har inte riktigt haft tid till att skriva om torsdagen, tror knappt jag nämnt att  jag ens skulle till Ullared då? Det blev lite hastigt bestämt kan man säga. Vi har pratat om det länge att vi ska dit men att det blev just då var inte bestämt länge. Det var i allla fall jag, mamma, Linda och Ellie som åkte dit. Var borta ca 12 timmar, segt! Det var riktigt skönt att komma hem och jag la mej direkt, klockan var nog över 23 när vi var hemma. Packade upp allt jag handlade i fredags och har fotat det men det har inte kommit upp än bara, vet inte när jag har tid till det. Kanske gör det senare idag eller så kommer det i mon.
 
Planen var att köpa inredning och saker till lägenheten men jag hittade inte så mycket som jag trodde eller hade velat. Jag hade två saker som jag verkligen ville ha, den ena fick jag men inte detta som ni ser på bilden under.
En ananaslampa... Hittade andra lampor men inte denna. Hade så gärna velat ha den på en byrå i tv-rummet. Får hoppas på att jag hittar den på ett annat ställe så jag kan få en jag med. Tycker den är rolig och söt på något vis, inte speciellt snygg kanske. Aja, sånt är livet! Håll ut så kommer bilder från dage!
 

Kommentera här: