Tbt

Det var ett tag sen jag skrev nu märkte jag. Jag har helt enkelt haft fullt upp med skola och jobb hela veckan så inte haft en tanke på bloggen precis. Satt på jobbet igår och fick en sån känsla att jag vill till Gran Canaria igen! Vet inte vart det kom från men började tänka på den gallerian vi var på och hur skönt det hade varit att ligga på en strand med en bra bok och bara njuta. Turkiet är mitt favoritställe ändå (har bara varit på solsemester där och på GC haha) men dit vågar jag inte åka längre. Finns andra ställen jag vill till däremot! Men det hade verkligen varit så skönt att ligga och ta det lugnt på en strand.
 
Det absolut bästa med GC var maten, fajitas! Åt samma sak minst 3 kvällar på rad tror jag men det var så fruktansvärt gott! Vi åkte när det inte var så varmt så vi kunde inte bada så mycket för det var svin kallt. Men det var så hätligt! Det som var mindre bra med maten var att den kostade typ som hemma, i Turkiet är det mycket billigare!
 
Denna salladen var så otroligt god! Egentligen var det en sallad man fick till maten, men eftersom vi tyckte den var så god så gjorde dom en rätt av den till oss :) Detta är på hotellet!
Pizza! Väldigt flottig, men god. Köpte på hotellet på kvällen när vi var hungriga innan läggdags.
Denna är Lindas har jag för mej! Kyckling och pommes hette det bara tror jag, men av någon anledning får man alltis ris till?
Min älskade fajitas! <3
Jag tar med kyckling och den är så god!! Dessa såser får man till också, ost, guacamole och någon vitlöksdip tror jag.
Vi hittade en svenska retaurang en kväll (vi gick i typ 2 timmar för att hitta den, vi hade hört att den skule finnas men gick lite vilse) Tror vi tog kotlett och kyckling den kvällen, ser så ut.
dom här såg lite kul ut, minns inte vem som tog dom dock, men det var inte jag. Kan nog gissa vad jag åt istället ;) Vet inte vad den heter restaurangen men den ligger vid havet i Bahia Feliz eller vad det nu var, det var nära vårt ställe i alla fall.
Läser vid poolen. Snyggt när håret syns på benen haha. Men jag rakar inte benen över knät och för det mesta syns det inte änå men i den vinklen gjorde det visst det haha. Bra bok för övrigt! handlade om Växjö bland annat och hur fruktansvärt man behandlat vissa patienter.
Utsikten när man gick upp för en stor viadukt eller något mot hotellet.
Pasta! Var inte jag som åt den men ser ritkigt gott ut!
Minns inte vem av oss som tog detta men det är fajitas med räkor, kan har varit Janeth?
Den fulaste brännan jag någonsin har fått! Efter det lärde jag mej att verkligen smörja HELA benen, även om jag får massa sand på händerna.
Första dagen när vi utforskade vårt område!
 
har inte några bilder från gallerian tydligen. Satt på jobbet när jag skrev detta och har därför inte några fler bilder än dom som jag redan lagt upp innan. Kanske ha lagt upp fler bilder men jag hittar dom inte i så fall..
 
 

Kommentera här: