Nyss hemkommen

Kom precis hem från stan. Efter vi åt så gick vi runt lite på Grand och kollade. Jag köpte ett par nya jobb t-shirtar. En kollega hade köpt där och tyckte dom va sköna så jag chansade jag med. Jag fick känna på den hon hade och den var bara såååå mjuk!! Köpte en grå och en svart och förhoppningsvis sitter dom inte åt så mycket i armhålan. Hatar t-shirt. Jag kör linne alla dagar om året alltså. Jag få kanske börja med absolut torr nu när det ska va så illa.
 
Såg en snygg röd kant runt munnen på mej innan när jag hade borstat tänderna med. Vet inte varför jag reagerar så på tandkrämen.
Jag svullnar upp om läpparna och får den kanten, alltid. Undra om det är fler som har samma problem. Nej, nu ska jag vila lite tänkte jag innan jag drar igång med maten. Robin kommer om ca 1.5 timme skulle jag tro så tänkte köra igång om en timme. Beroende på hur tinad kycklingen är så kanske det tar längre tid.
 

Kommentera här: