Måndag var det ja

Efter handledningen i skolan till 15 så gick jag inte till bibblan utan jag hängde på hem till Matilda och så satt vi hos henne och skrev och rättade det som handledaren tycke vi skulle ändra på. Tog rätt lång tid haha. Jag var där i 3 timmar och sen gav vi upp för stunden. Jag åkte hem till pappa istället och hängde där ett par timmar innan jag körde hem igen. Handlade lite till maten vi planerat i veckan också. Hos pappa gjorde vi inte så mycket. Jag slog in Robins paket och fick lite mat som han och Linda hade ätit innan. Det var så gott då, perfekt tajming så det tackar vi för! 
 
nu sitter jag hemma och håller på med uppsatsen lite igen. Hade lite ändringar som vi inte gjorde hos Matilda utan som jag ville göra hemma sen för det kändes lättare, var bättre att fokusera på det där vi behövde prata med varandra istället. Så sitter med lite småfix, men ska ge mej på metod delen och ändra om en massa för just nu är vi överens om att den är konstig haha. 
 

Kommentera här: