Kväll

Nu tar jag kväll eller vad man brukar säga. Efter träningen (som gick sådär, var ritkigt jobbigt) så tog jag cyklen en snabbis till mamma och pappa innana jag cyklade hem igen. Hoppade in i duschen och startade en maskin tvätt. Har sedan suttit med skolan till nu, typ 1.5-2 timmar. Min rygg håller på att dö av dessa obekväma sittplatser vi har. Saknar mitt stora skrivbord med en kontorstol till! Robin är påväg hem så jag ska starta navy tror jag, eller om det är den med 19 ungar , vet inte vilken jag har kvar haha. Och så ska jag äta chips. Japp, så få kvällen bli!
 
Smakade 4 juicer som jag vann på Vårrusest också. Alltså, blä!!! Det var Raw juice och det var bland de äckligaste blandningar jag druckit. De båda i ytterkanterna var väl helt okej så dom hamnade i kylen igen så få jag testa och se ifall jag ångra mej och slänger dom med.
 

Kommentera här: