Intressant

Måste säga att jag inte trodde att det skulle bli en så stor grej av mitt inlägg.Nyheter24 hörde av sig igår och frågade om dom fick återpublicera mitt inlägg om brösten och jag sa ja, varför inte liksom? Jag ser att många har reagerat på det men jag har bara läst 5 kommentarer och då var endast 1 positiv så jag märker ju att många inte håller med mej. Syrran läste upp någon kommentar där personen fick AIDS av min dåliga grammatik eller vad det var. Haha säger jag till det. Jag visste liksom inte ens när jag skrev inlägget att detta skulle hända. Min blogg handlar inte om att vara korrekt hela tiden, jag skriver det jag vill och hur jag vill. Det är mycket med skola och akademiskt skrivande så här känner jag att det är skönt att inte bry sej om hur jag skriver. Jag skriver mej, dej, sej, dom och jag bryr mej inte. Men kul att man kan ge folk sjukdomar såhär! 
 
Jag har inte läst någon mer kommentar efter dom 5 för jag antog att typ 70% skulle bli negativt och det ville jag inte ha på min lediga dag när jag är med min familj. Så folk kan kommentera var dom vill, jag kommer inte läsa det ändå. Mina läsare för dagen har ökat extremt, men jag tror ni försvinner ganska snart när ni inser att mitt liv är ganska tråkigt och händelselöst. Det kommer inlägg ibland där jag säger saker som stör mig men annars tror jag faktiskt inte att jag är så intressant. Skriver mest för min familj och mina vänner. 
 
Ha en fin dag!
 
 

Kommentera här: