Godnatt!

Dagen blev lite annorluda är det var tänkt först. Hade sms av chefen i morse som undrade om jag kunde jobba lite ikväll för det är så mycket på hotellet. Så efter vi var i skolan så åkte jag till jobbet, hade inget att göra så jag var där redan innan halv och jag började vid 4. Lämnade tillbaka antennen vi köpte för ett tag sen med för den funkade inte alls hos oss och det gick fortare än jag hade trott. Så jag var snabbt på jobbet! Matilda satt och fixade med det som skulle ändras eller läggas till medan jag var där och det ser ut som hon fick med allting :) 
 
Nu ska vi nog gå och lägga oss snart. Robin ser på TV och jag kollar igenom uppsatsen lite snabbt, men nu är jag trött. i mon bli det jobb några timmar igen (som idag) så när Robin kommer hem så åker jag, kul... Innan dess ska jag med pappa till stan och sen kommer Janeth över och hälsa på lite. Blir nog en bra dag :)
 

Kommentera här: