Godmorgon!

Klockan ringde vid 14 och jag hade typ 200 saker på mobilen som jag missat. Så satte igång med det direkt och sen startade jag datorn och småfixade lite med uppsatsen. Skickade det jag hade skrivit på jobbet till Matilda så hon har det med, sen ändrade jag lite för jag glömde att man inte kunde göra en viss sak i uppsatsen. Jag har även slängt in en maskin underkläder nu, Robin behöver strumpor säger han så då fixade jag detta! 
 
Nu ska jag göra lite frukost och sen åka till tippen med massa skräp som fyller vårt förråd i onödan. Sen blir det en sväng förbi hemma och Robin present har kommit så ska hämta den på ICA också. Satt och letade massa recept igår så vet inte om jag ska handla till det så han har mat när han kommer hem? Vi tänkte skita i det och äta i Vislanda för vi ska hälsa på hans familj lite ikväll. Borde även försöka dammsuga lite för han hade öppet så det blev tvärdrag och jag hitta lite pollen på bordet här inne. Han trodde själv att det skulle vara mycket så kanske lika bra att få bort innan det fastna :P
 
Robin gjorde fin mat här om dagen! <3
 

Kommentera här: