Godmorgon!

Jag slutar om ca en timme och det ska bli skönt att åka hem och sova lite. Gick inte att sova igår för bilarna som körde förbi tutade hela tiden. Fattade inte på vad bara, typ varandra verkade det som. Så vid ca 14.40 fick jag ge upp och bestämde mej för att vakna istället. Skulle träna vid 17 så kunde inte sova hur länge till som helst ändå. Trodde det skulle bli jobbigt inatt faktistk men det har varit okej. Jag fick en slags energidricka på vårruset som jag inte hade provat än så tog med den och den har faktiskt hjäpt märker jag. Brukar vara riktigt trött vid denna tiden annars men är inte det. Det har varit en väldigt lugn natt så har sett på film så då blir man inte så pigg direkt.
 
Men nu ska jag snart hem och sova! Ikväll bli det nog lite festligheter i lägenheten, kul! Ska förbi systemet i alla fall och köpa körsbärsvin och kanske vitt vin med. Spydde av det vinet (första gången jag drack det) så varje gång jag dricker det så smakar det typ spya, så jag vet inte om jag är så sugen haha. Ska även hälsa på pappa en runda.
 
vill mysa med min lekkompis med!
Henne gör jag allt för!
 
 

Kommentera här: