Come on i'm begging om my knees

Har startat musik till skolarbetet och det är TT Grace med Please Caroline, älskar den :) Jag har sett dom spela 2 gånger och träffat dom på jobbet 2 gånger :) Älskar mitt jobb ;) Har fått träffa rätt många artister och kändisar genom åren sen jag började praktisera på Stadshotellet i Växjö, riktigt kul! Fast det som är ännu roligare är när gäster som man träffat 1 gång året innan kommer ihåg än när dom kommer tillbaka året efter, haha! Då har man gjort något avtryck haha. Bra eller dåligt, vem vet?
 
Är snart klar med uppsatsen, har typ 5 rader till att skriva eller något haha, det är så otroligt lite kvar till vi är uppe i rätt antal sidor, eller minst antal sidor. Ska med syrran på en grej om en timme typ så tänkte föröska mej på en sak till uppsatsen och sen drar jag ner till mamma och pappa och vänta inte Linda med familj! 
 
Min plats de senaste dagarna! 
 

Kommentera här: