Perfect fit

Idag var det skola mellan 9-15 igen så man är ju rätt så trött i huvudet kan jag meddela! Det var en rolig dag med en hel del övningar och inte bara föreläsning så det var roligt. Lunchen var dock lite för kort så vi fick slänga i oss maten när vi väl kom tillbaka till skolan. Vi åkte till Spice ´n rice för att köpa mat och det tog visst längre tid än jag trodde att köra. Men det betyder att jag har god mat innan träningen nu ;) Det var kul när jag skulle köra hem för jag visste inte hur jag skulle få med mej maten utan att kladda i hela bilen. Då har jag en mugghållare med en lucka över och där passade lådorna perfekt! 
 
Ser kanske inte så gott ut på bilden heller men kan lova att det var svin gott! Jag tog kycklingspett med jordnötsås och ris till det då.
 

Kommentera här: