Mardrömmar

Sista tiden har jag haft så konstiga drömmar. Jag vaknar och känner mej konstig liksom, vet inte hur man kan förklara känslan. En dröm var riktigt äcklig dessutom och jag har kliat mej i huvudet efter den drömmer miljoner gånger för att känna så det inte är sant.
Jag drömde att jag hade löss. Och inte så där små äckliga som dom faktiskt är, utan svart och större än myror. Jag var extremt gles-hårig med tydligen för såg jag en lus kunde jag liksom plocka bort den. Man behövde vara så nära för att se dom. Det var som att ha små spindlar i hårbotten.
 
Jag har inte löss, det vet jag. Men sen den drömmen så kliar jag liksom lite extra för att se till att jag inte hittar ett kryp. Funderar starkt på att göra en sån lusbehandling bara för att liksom. Jag har torr och känslig hårbotten så vet inte hur jag skulle reagera på sånt medel men det är lite skit samma. Vill bara slippa känslan!!

Kommentera här: