Makeup

Jag kollar på en del smink videos när jag jobbar mina nätter (och även hemma) och en tjej jag fastnade för är Lauren Curtis. Hon gör väldigt bra videos tycker jag och hon blandar mycket olika märken och så vidare.
 
nu senaste hade hon bara Make up store produkter och dom var väldigt bra såg man. Jag har några ögonskuggor och lite "bas produkter" men pågrund av min problem hy har jag övergett märket sen länge. Men jag funderar faktiskt på att börja med det igen. Jag köpte ju MAC i London men tänker överge det helt tror jag eftersom dom testar på djur, det tror jag inte MUS gör. jag tror även dom är lika dyra typ, skillnaden är att jag kan gå in på MUS i Växjö och köpa direkt istället för att beställa ju.
 
Nu användert jag itne så mycket smink som jag hade önskat att jag gjorde, men det är bara att ta sig i kragen och börja använda. Jag har massor med smink för någon som egentligen inte använder något. Och gör jag det så är det typ alltid samma. Ska bli bättre på ögon och läppar. Fram med eyelinern igen!

Kommentera här: