Lyx-kvällsmat

Hade en tanke att jag skulle fota det jag och mamma åt till kvällsmat eller vad man ska kalla det för att reta Linda, men vi var överens om att det inte skulle funka för hon gillar inte detta.
Jag tyckte det var riktigt gott, speciellt den där korven tillsammans med digestive kex! Vi tittade lite på en inspelning hon hade med.
 
Vi var och tränade innan och det var ny release på både CXWORX och Bodybalance så jag är rätt mör just nu. Det blev inte heller bättre av att sitta still i en fåtölj i en timme, kunde knappt gå upp för trappan. Jag och pappa tittade på Ullareds saken som gick idag. Det var rätt kul och jag trot att vi är eniga om att tanterna är roligast! Älskar surtanten, Gunnel tror jag hon är av dom. Alla som sett Ullared vet precis vilka jag pratar om. Men nu ska jag ta och lägga mej i alla fall, håller på att somna vid datorn liksom. Skolan börjar vid 13 i mon så jag få lite sovmorgon i alla fall. Ska bli riktigt skönt! 

Kommentera här: