Läggdags

Dagen har varit tuff känns det som. Skola mellan 9-15 med lite övningar och mycket lyssna, det är jobbigare än man tror. Men det var intressant och roligt att vara där! Sen åkte jag hem och var bara tvungen att vila lite. Höll på att missa min träning bara för det. När jag i vanliga fall brukar gå, då vaknade jag. Men jag gjorde mig klar och var där på 6 minuter! Tränade och höll på att svimma flera gånger kändes det som. Hade inte ätit sen halv 1 kanske så var hungrig vid 6 sen. Sen gick jag och mamma till netto efter gymmet och sen hem och fixa lite mat. Pausade i soffan lite och tittade på Ullared och skulle se Big Bang också men jag insåg att det bara var att sätta igång med texten till boken jag läste ut igår. Jag har skickat in den nu, tog ca 1.5 timme och jag är såååå trött. Men den är som sagt inne i alla fall, vet dock inte hur det blev för jag slängde mest ihop något nu. 
 
Så nu säger jag godnatt och vi hörs troligtvis i mon. Händer lite spännande saker så kanske skriver om det när jag kommer hem! Robin ville träna med och det vore kul att göra det ihop igen, så blir nog en sväng till gymmet efter läsningen :)
 
Har en fin bild på mina tulpaner som står i mitt fönster nu men har inte batteri så dropbox fungerar inte riktigt. Så blir Liza vid maten häromdagen istället!
 

Kommentera här: