Kvällsmat

När mamma kom hem ikväll så gjorde vi lax med kokt potatis, dill-dip och till det hade vi även avokado och en slags skagenröra på creme fraiche, dill, lök, rökor och salt och örtagårds-krydda. Det blev helt klart godkänt! Fast min avokado bit var inte så bra, tror den var övermogen... 
 
Sen satte jag igång Navy som faktiskt gick på tv för en gångs skull istället för champions leage eller vad det heter. Det var tyvärr inget bra avsnitt bara. Men i reklamen läste jag lite och ska nu börja på kapitel 5. Jag slö läste första kapitlet bara för det var liksom inget som intresserade mej just då, men jag kanske gå tillbaka till det sen igen om jag har tid över. Jag ligger nog rätt bra till i alla fall. Men nu hade jag tänkt att jag skulle gå och lägga mej i alla fall.
 
 

Kommentera här: