Kass uppdatering

Jag har varit dålig på att blogga denna veckan överlag tror jag, vet inte hur mycket jag har skritivt. Har haft en massa att göra med skolan eftersom jag jobbar också så vill jag ju ligga i fas. Hela onsdagen gick åt till att läsa, 8 timmar ungefär satt jag innan jag läste ut boken och hann påbörja texten också. Känns så skönt! Sen har jag jobbat natt trosdag och fredag så har inte haft något att skriva om då heller direkt.
 
Idag däremot kanske det blir lite mer skrivet! Linda säger att hon haft problem med att blogga från appen så när jag inte är hemma så blir det inte heller att jag skriver. Vill inte chansa och skriva en massa och sen går det ändå inte att lägga upp. Klockan ringer vid 14 (ja detta är förinställt) och då tänkte jag faktiskt sminka mej för en gångsskull! Brukar inte göra det när jag är ledig men varför inte? Ska slå på stort med eyeliner OCH läppstift tror jag. Vet inte om jag ska hjälpa mamma med flyttlass eller hur det blir för i så fall ska jag in på Gina och kolla lite snabbt. Ska en sväng till mormor med tänkte jag. Inte sett henne sen dopet och det är en månad sen och det skulle komma rätt många dit verkade det som, skoj! Sen kommer jag sova över hos Robin.
 
Målade naglarna i denna svarta färgen inatt!
 

Kommentera här: