Hemma från skolan

Har precis kommit hem från skolan nu och ska ta och äta något litet och sen läsa i boken.När jag skriver läsa i boken så är det alltid en skolbok som jag menar, hinner tyvärr inte läsa några av mina egna böcker... Men till sommaren kanske! Det gick bra i skolan i alla fall, även denna gången sa jag en hel del faktiskt, tycker jag. Vi var trötta typ allihop så ingen orkade väl egentligen säga något men eftersom jag fastnat för detta ämnet, typ adhd och autism och så vidare, så har jag även tänkt rätt mycket kring det jag läste. 
 
Dagens!
 
Läpparna målade jag på när jag kom hem för jag tycker att jag använder Diva och Media för lite och vill gärna använda det mer. Men då har jag det hellre på föreläsning än seminarium när alla ska titta på mej när det är min tur att prata. Jag har haft det någon gång innan dock. Så jag målade på det för att se snygg ut när jag läser, nä jag vet inte egentligen. Orkar inte tvätta av sminket än så kan lika väl fortsätta.

Kommentera här: