Hell yeah!!!

Idag var det skola hela dagen med övningar och föreläsningar, riktigt bra dag! Gillar denna kursen vi har, lär mig så mycket! Lite mycket läsning ibland kanske men annars så!
Efter skolan kom syrran in till stan för meningen var att vi skulle gå runt sjön och hämta min säng och soffa som har kommit. Tyvärr hann vi inte med promenaden för vi fick köra två vändor för det fick inte riktigt plats på släpet. 
 
Sen vid 18 hade vi pump möte och jag har nu gått ur styrelsen, jej! Vi satt även inne och kollade om vi får tillbaka på skatten, alla satt med mobilen och kollade haha. Jag kommer få tillbaka mer än förra året, inte mycket mer men lite mer om det nu stämmer det som står på skatteverket. Gör det det så är jag mega glad!!!! Några andra var inte fullt så glada haha ;)
 
Har nu gjort klart min litteraturuppgift till onsdagen så ska skicka in den och sen ska jag nog läsa lite i nästa bok innan jag lägger mej! Tack och lov för att jag läste allt och skrev så mycket som jag gjorde förra veckan, hade haft en lång natt framför mej annars! 
 

Kommentera här: