Grattis till mej!

Idag blev jag hela 22 år gammal! Har inte mycket mer att säga om det haha. Eftersom jag jobbat idag så såv Robin hos mej igår till idag för det har inte gått att fira idag. Jag har fotat det jag fick av honom men har inte fixat med dom än. Linda och lillan kom förbi en runda i alla fall och gud vad roligt fisen har haft det! Ve tinte vad det var med henne men vi myste lite på golvet och så hade så roligt och log verkligen enormt mot mej, så söt!! Sen blev hon också överlycklig typ när hon fick kattens svans i ansiktet, var väl mjukt och skönt :P Fick även tulipaner av pappa! Tack! Har bilder på dom med men kommer en annan dag.
 
I mon ska vi till LaCastellina och äta god mat! Har bokat bord vid 18 för att vara säkra på att vi har plats och jag tror det är fullbkoat faktiskt! Bra restaurang vi har på jobbet! Efter det blir det att dra på fest! Vet inte när jag var på det senast, speciellt inte på campus!
 
Här var också ett mys-tillfälle då jag njöt ordentligt!  
 

Kommentera här: