Godnatt!

Idag har det varit en lång dag och mycket att ta in. Hade först möte på skolan med lärarna som vi har ca 2 gånger per termin. Efter det blev det Grand med mamma och Linda. Blev lite köpt där:
Bland annat ett par Lisa byxor på Gina. Som jag tror jag ska lämna tillbaka, dom satt inte bra på mej.Är för kort! 399:-
En svart långärmad som var så mjuk! Lite tight där det vita är på armen dock. 149:- Gina.
Linne 99:- Gina. Svettades i min långärmade jag hade på mötet så fick köpa ett linne som jag kunde ha på nästa. Vem vill ha lökringar på tröjan? Inte jag!
Blev ett skärp för 50:- på H&M
En klänning på H&M som jag kollat på innan men varit osäker på. Den känns lite bohemisk och det är inte min stil. Men jag gillade en när jag provade den så passade på. Kostar egenlitgen 199:- men den var på rea så gav endast 75:-!
Efter shoppingen och lunchen så var det möte på jobbet. Det händer lite saker där nu så vi har haft möte om det idag och jag är nöjd med hur det blev. Annat upplägg på schemat kommer det bli och jag hade kanske önskat lite fler pass, men är nog rätt bra ändå i och med skola ett år till! Återkommer till det när allt är bestämt och klart!
 
Sen höll jag på att glömma att jag skulle hjälpa mamma att tömma i lägenheten så fick svänga förbi Öjaby och Räppe för att komma tillbaka haha. Linda och lillfisen var också med och hjälpte till! Vid 17 tiden var vi väl hemma igen har jag för mej. Sen dess har jag bara läst och läst, med uppehåll för toabesök och mat. Vi har en bok på engelska nu och jag har läst 4 kapitel som är 15 * 36 * 36 * 27 sidor. Så jag har varit duktig! Har även påbörjat texten till det medan jag har det i huvudet! Nu ska jag läsa ca 20 sidor i en annan bok till på tisdag så är jag i fas med den med. Heja mej!
 

Kommentera här: