Godnatt!

Slutar om ca 30 min och det ska bli skönt att komma hem och slänga sej i sängen. Man får rätt ont i ryggen av att sitta i denna stolen vi har på jobbet. Det har varit en lugn natt inatt, vilket var skönt efter fredag och lördag. Men eftersom det har varit en lugn natt har jag heller inte gjort mycket mer än att sitta i stolen. Förutom personal har jag sett 2 gäster sen jag kom hit igår. Det är skönt att jobba söndag också för man varvar ner på något sätt då.

Aja! Som sagt så slutar jag snart men redan vid 12 sen så ska jag upp. Det är skola i mon som gäller och måste upp vid 7 då och då kan man inte sova bort dagen. Planen för måndagen är att tvätta minst  3 maskiner, få se vad jag hinner med, och så måste jag fixa mina naglar igen. Dom är för långa så det är jobbigt att skriva. Jag har ganska tjocka/hårda naglar vilket gör att dom inte rör sig så mycket eller vad man ska säga. Det gör liksom ont ibland på något sätt. Så dom ska bli kortate och få en annan färg. Matt-svart lutar det åt!

 

Har haft denna gröna nu ett par veckor tror jag så det ser väldigt slitet ut på några naglar, inte snyggt. därför blir det nog denna svarta.

 

Kommentera här: