Godmorgon!

Klockan ringde för en timme sen och jag sitter just nu och äter frukost! Om ca en timme igen ska jag åka till Linda så ska vi till IKEA och kolla lite. Hon skulle ha några lådor har jag för mej så följer med som sällskap! Till lägenheten köper jag inte idag utan ddet tar vi en annan dag när det närmar sig. Hinner vi så är jag bjuden på fika på jobbet för chefen fyller år idag. Jag är nog den enda som aldrig bjudit på fika där när jag fyller år men det känns så onödigt att åka in för en sån sak på något sätt. Dessutom har jag fyllt 20, 21 och 22 där och när jag väl fyllde 20 så var jag bara extra där och jobbade inte så mycket har jag för mej. När jag bli 25 kanske!
 
Men nu ska jag ta och läsa lite innan jag gör mej klar för IKEA! 
Jag måste dammsuga rummet igen också så ursäkta den dammiga spegeln, har inte riktigt haft det som prio 1
 

Kommentera här: