Fredag

Nu är det fredag och det blir min första fredag på länge där jag ska ut och roa mej, som man så vuxet säger. Eller som mamma skulle sagt, ut på galej. Min klasskompis Matilda ska ha fest för våran utbildning eller vad man ska säga, alla som var med på insparken och klassen är bjudna, så få vi se hur många som kommer. Kul ska det bli ialla fall!

Men innan dess är det att gå ut och äta som gäller! Robin var rolig och frågade om vi va många som skulle äta. Mitt braiga svar, japp 3 stycken! Haha, han trodde hela klassen typ skulle ut och äta, men nepp vi blir 3. Linda jag och mamma. Och lillan såklart! Vi firade med pappa igår kan man säga, han hade lagat god mat och så satt vi där nere tills jag skulle sova innan jobbet. Mysigt! Så idag blir det att fira med mamma kan man säga och då blir det att gå ut och äta för det har vi pratat länge om. jag funderade igår på vad jag ska ha på mej och jag tror jag kommit fram till det rätta! Hade jag haft en riktigt snygg mage (som även håller sej snygg efter lite cider) så hade jag kört kort magtröja. Men nu blir det inte riktigt så kort och jag har mina midjebyxor till det. kommer jag ihåg det så kommer det en bild!

Kommentera här: