Avbokat...

Åkte till Linda så jag var där vid typ 11. Myste och busade med lillan lite med när hon var vaken och vi hade verkligen skit kul ibland! Tydligen var det hysteriskt kul när jag rapade. Gjorde lite mat där med och jag blev så mätt! Så lite mat är kanske en underdrift, för det var massor!
Min tallrik är överst.
Efter maten åkte vi till ICA för att handla påskägg till lillan men medan dom stig i kassan fick jag köra hem. Träningen började vid 16.30 istället för 17.15 så behövde hem och byta om. Fick avboka mitt CX pass idag med för jag kände att det gjorde väldigt ont i armarna (speciellt vänster) sen träningen i tisdags och jag ville inte äventyra det för mycket. Så efter cyklingen och innan dansen så gick jag på ett band så länge och tränade min smidighet och magen lite. Är usel på att träna i gymmet så vet inte om jag gjorde rätt ens haha. 
 
Nu har jag i alla fall läst en hel del så ska sätta igång med texten med innan jag lägger mej! 
 

Kommentera här: