3.5 år!

Tiden går fort, men samtidigt känns det som vi varit tillsammans mycket längre. Idag har jag och Robin varit tillsammans i 3.5 år! Vi blev tillsammans när jag var 18 och han var 17 så det har hänt en hel del på den tiden. Vi har ju vuxit upp lite mer, vilket vore konstigt annars kanske. Och om ca 2 månader flyttar vi ihop också. Lite orolig att vi nu då ska tröttna på varandra eller något så det tar slut bara för vi väntat i över 3.5 år innan vi flyttade ihop, men jag hoppas inte det.
 
I alla fall! Robin kommer hit senare och ska sova här eftersom jag fyller år i mon med. Tyvärr jobbar jag så kan inte fira det ritkigt och då ville jag att han i alla fall skulle sova här till i mon så ses vi lite på morgonen ju. Vad vi ska hitta på vet jag inte. Har kollat om han vill träna lite men eftersom han jobbar kan han inte riktigt svara just nu. Köpte lite god dricka på systemet igår med så har det i alla fall. Sen vet jag inte om vi ska mysa hemma eller ut och äta. Det märker vi sen!
 

Kommentera här: