100 kronor

Idag var det litteraturseminarium i skolan och det gick väldigt bra! Jag sa mycket för en gångsskulle och det var intressant denna gången. Nästa tror jag bli ännu bättre för det är en bra bok. Läste ut hela igår faktiskt och skrev halva texten, därför blev det inga fler inlägg. Texten blev bara halv för vid 20 tiden kom Robin och vi tog oss ner till gymmet och sen la vi oss. 
 
Så när jag kom hem så kom Linda också samtidigt. Vi va hemma lite och sen gick vi en sväng. Gick förbi bokhandeln för jag skulle kolla en kalender. Hittade inte den modellen jag vill ha men jag hittade böcker! Vi har ju alla Twilight böcker sen innan som vi fått av mamma men dom har Linda hos sig. Dom kostade 20:- styck så jag köpte dom + en Sex and the City bok, den första. Förra bokrean förra året köpte jag den andra så behövde denna med. Jag är sån som gärna samla en hel serie. Och den kostade med 20:- så 5 böcker för 100:- blev det. Sen när jag kom hem hade min ELLE tidning kommit och i den var också en bok: Etthunda mil av Jojo Moyes. Har fått en bok tidigare från dom och köpt en själv, så har nu 3!
 

Kommentera här: