Torsdag

Jag brukar vara ledig på torsdag men inte idag! Jag hoppar in extra för det är massor att göra verkar det som så redan vid 14 ska jag vara där idag, jobbar 2 timmar mer än jag brukar vid dessa tillfällen. Men det ska bli kul! Idag har vi inte gjort så mycket alls faktiskt. Vaknade vid 9 men snoozade till 9.30 innan jag tog mej upp. Rovbin klev upp vid 7tiden tror jag och jag fattar inte varför för tydligen hade han legat och halvsovit i soffan. Hade ju varit bättre att sova 2 timmar till då ju. Så jag har ätit frukost och nu ska jag snart fixa mitt smink tror jag. 
 
Robin jobbar kväll och gjorde det igår med och när han kom hem fanns där ingen parkering och jag undrar hur det blir i kväll när båda kommer hem sent. Finns det ingen plats alls få jag maila Allbohus och be dom fia numrerade platser omgående för det ska finnas en plats per lägenhet i alla fall. Sen är det fler av oss som har 2 bilar och parkerar dom på samma ställe men inatt stog jag utanför lägenheten för Robin fick inte plats där så vi fick byta. Det är min torsdag: fundera över parkering och jobb! En bra dag! 
 
Bara älskar hur snea mina ögonbryn blir på kort. Den dagen var nog den bästa dagen för mina ögonbryn, dom har aldrig blivit så jämna och bra som då, och så bli dom så här på kort haha
 

Kommentera här: