Sjuk

Tror jag har blivit sjuk eller något. Känns bra lagom till helgen... Har ont i kindtänderna, ont huvudet, varm och glansig i ögonen och känner mej febrig. Kindtänderna kan tyda på att det är bihålorna för det brukar det vara. Det kom efter duschen efter gymmet innan. Vet inte om jag var på väg att bli sjuk redan då så att det bröt ut mitt i ansträngningen eller om det är falskt alarm. Hoppas det är falskt.
 
Planen imon vet jag faktiskt inte. Har inga planer alls just nu och mår jag inte bättre kommer jag nog stanna i sängen hela dagen. Hade varit kul att gå ut med några klasskompisar för det var ett tag sen nu men jag vet inte hur det blir ännu. Robin kanske ska ha hit kompisar med och dom ska planera svensexa så då tänkte jag fly fältet i så fall. Men dom verkar inte ha kommit fram till något ännu. Aja, vi hörs mer i mon! Godnatt :)

Kommentera här: