Opponent

Hjälp! ska snart köra till skolan för sista skoldagen för år 2! Men vi ska ha opponentskap eller vad det heter och jag är lite nervös inför det. Jag har pratat med 2 som gjort det förr och dom tycker inte deet är så farligt och det ger en del också. Jag hoppas verkligen att det är så. Vi är först ut med att "bli grillade" och direkt efter det ska vi "grilla", så det blir mycket på kort tid. Men jag tror det ska gå bra, vad kan gå fel liksom? Det är ju inte en sååå stor grej. 
 
Sen blir det nog att handlade lite mat så vi kan fixa något att äta här hemma. Vi få se vad som händer! Sen blir det nog ett träningspass, jag vet inte helt säkert. Kanske bättre att avboka det nu och boka sen igen om jag hinner?Har ingen aning om hur lång tid det tar att handla heller. 
 

Kommentera här: