Mitt i veckan

Beror lite på hur man ser det. Räknar man en hel vecka är ju torsdag mitt i veckan men som jobbvecka är det onsdag! Jag skulle skrivit redan igår när jag kom hem från läkaren men tappade bort det liksom. Jag fick en tid för jag har under en tid känt att något sitter i halsen på mej, jag vet inte vad det är men något är det. Dom kunde inte se något men tydligen hade jag gropig hals och lite svullna tonsiller. Vilket jag inte är förvånad över för jag har hostat ett tag nu med. Jag fick tyvärr ingen hjälp med det men det beror nog mest på mej för jag kläktes 5 gånger när dom skulle ner i halsen och kolla haha. Ville inte spy på dom liksom. Så fick ingen hjälp med det men däremot har jag nu blivit satt i kö på en astma utredning. Har länge trott att det är astma på grund av halsen. Tror jag berättat det tidigare om hur det bara bli helt torrt i halsen och jag måste hosta och allt vad det nu är. Dom ville gäräna kolla upp det och det kan ta ett par månader innan jag få en tid tydligen men det gör inte så mycket, det är då jag har tid ;) Fick blåsa i en konstig grej med för dom skulle mäta mitt "lufttryck" eller något. 430 kom jag upp i som mest, vad det nu betyder...
 
Nu ska jag snart till ungdomsmottagningen (tror det heter så ännu) för att se om jag kan byta preventivmedel! Har känt mej konstig med dom jag har och blödningarna är ju som dom vill och nu har jag äntligen tagit tag i att gå dit! Vi få se vad det bli! :)
 

Kommentera här: