Michael Kors i Växjö

Jag fick en fråga på bloggen för ett par dagar sen om var Michael Kors butiken ligger och jag hade då hört att det är Rags & Ritchers gamla lokaler. Efter fikat vi hade igår på jobbet så gick jag över för att kolla själv. Eller jag skulle egentligen köpa lite gott på systemet så jag tänkte att jag kunde gå över dit med. Visade sig att dom inte alls ligger i deras gamla butiker. Tydligen har Rags & Ritchers byggt ut och dom säljer Michael Kors - både väskor, skor och plånböcker vad jag kunde se. Dom hade även 25% på vissa varor men det var inte riktigt den väskan jag ville ha. I efterhand undrar jag varför jag inte kollade på¨priserna på väskan jag vill ha och den som fanns på rean. Jag tror att den på rean var likadan fast grå, och jag köper i princip bara svarta väskor nu för tiden. Men den grå är så snygg med!
Jag kanske ska gå dit igen en dag och kolla? Mio hade rea på söndag så kanske ska få med mej Robin på det. Vi köpte ju sängen där och nu saknar vi faktiskt en gavel så tänkte se om dom har den lite billigare. Kanske kan springa in och kolla Michael Kors då :) Jag köpte ju min på Soho men dom säljer bara Mulberry nu verkar det som. Jag hittade inte bilderna jag tog på väskan när den var ny så fick bli från google. Detta är min lilla älskling! En Hamilton Satchel Saffiano Leatcher. Tror dock detta är en liten modell, jag har den stora.
 
 

Kommentera här: